vickitick

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Victoria - 18 februari 2013 08:20

Goddagens :)


Nu var det måndag, och dags för mig att ta tag i bloggen och go with the flow!

Måste ta mig i kragen och försöka blogga varje dag :)


På alla hjärtans dag var jag med min fina Sanna :)

Vi hade jätte mysigt med cupcakes och massa skojj!


Vad jag fick av Sanna! :D <3

 



Vad Sanna fick av mig :) <3

 


Och i fredags så skulle jag varit med iza, men mår så jävla dåligt pga skolan. Det är så mycket så man orkar inget längre typ, man har inget liv och ingen fritid liksom!

Men i lördags var det bara att dra åt snaran suck it up and be a man!

Så jag och mamma kom iväg på Kickens 25års fest, men pappa blev hemma för han mådde dåligt :(

Men jag och mamma kom hem runt 01.00 nånstans!

Vi hade jätte kul iallafall! :D eller det tyckte jag. SÅ tackar Kicken för en underbar och lyckad fest!!


På festen!


Såhär såg jag ut! :D

   



Bloggar mera sen istället :)

Har samhällskunskap just nu, men höres sen cihaoo!!

PUSSS & KRAAAAM


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards