vickitick

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Victoria - 1 februari 2013 19:39

Hejjsan :)


Ja, idag blev det ingen skola.. inte så kul dock..

men vafan ska man göra när man sovit 3 timmar, 39 graders feber och är helt slut?

så jag har sovit massa idag, sen så har jag och mamma köpt en klänning av en kompis, så vi betalade

henne idag och gav tillbaka dem andra klänningarna jag testat. Sen så va vi i skolan och hämtade lite

böcker så att jag kan försöka att plugga i helgen.


Sen har jag lagat mat idag, efter några till timmars sömn, mamma stack te stan och pappa och bölla snackade skit!

haha, men det va gott med mat iallafall. Sen så försökte jag att plugga lite :)

Så har läst lite engelska bok och skrivit lite reading log osv.


Och i morrn äre lördag, vilket betyder stan i morrn vid 10, byta tillbaka pappas skjorta.

Sen så hem vila lite, i duschen och fixa sig till Idrottsgalan! :D

Ska bli så kul att gå på galan, pappa är ju nominerad till Fair-play priset! :)

Hoppas att han vinner, men det tror jag ;) pappa är ju bäst i världen! :D


Yes yes, men nu ska jag titta på Americas funniest home videos! :)

Ha en underbar kväll nuu!!


       


Puss & Kram Skumbanan! :D



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards