vickitick

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Victoria - 3 februari 2013 15:14

Hejjsan hoppsan :)


igår va det lördag, och jag med familj va på Idrottsgalan på Wisby Strand !

Det va väl ganska trevligt, lite ovant och så!

Ingen god mat var det, och svindyrt i baren! Sällskapet var det som va bra, annars så..

Vi kom hem vid halv tre typ, och idag kom jag upp runt ett :P


Ja, det är ju inte alls likt mig men aja ;)

Nån gång måste man ju va annorlunda! hehe

Så idag ska jag plugga, prov i morrn i Naturkunskap, om cellen!

Hoppas att något kommer gå in i huvudet, annar vettefan alltså!

Inte kul att kugga första provet i Naturkunskap direkt..


Och skönt att komma tillbaka till skolan i morrn, eftersom jag varit hemma hela veckan!!

Så tillbaka till rutiner och allt sånt! :)

Och så ska jag väl va med andreas i morrn med efter skolan!

Så det blir nog en bra dag iallafall! Slutar tidigare än vanligt oxå, lovley!

   


PUSSS & KRAAAM!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards