vickitick

Alla inlägg under januari 2012

Av Victoria - 30 januari 2012 20:02

Hejj hejj! :)


Idag var den första dagen på praktiken! :)

Var där mellan 7-13 :) men fick sluta lite tidigare!

Sen efter de var jag inne hos britt en stund ( var farmors bästa vännina)

Och så kom mamma med andra kläder så jag fick byta om, sen gick jag ner till stan!

och där träffade jag My :) så fikade vi och gick runt på stan! de var skit kul! :D

haha jaja nu ska vi inte gå in på vad som hände ;D hahah.

men de var skit kul iallafall, sen tog vi varsin buss hem vid halv fem!

och så kom jag hem lagade mat så åt vi mat, sen vilade jag en stund ha så ont i huvudet!

och sen vaknade jag och satte mig vid datan och lite så :)

Ska se på tv sen vid nio Csi NY! :) trevlans! de är så jävla bra!


I morgon så börjar jag sju o jobbar till fyra :P åhh vad hemskt! nej men de ska bli kul!

blir bara ett mördarpass liksom, men de kommer nog gå bra hoppas jag! :D

De var ju en underbar dag idag, gick med en anna tjej än min handledare jag har, för han var ledig idag!

men i morrn så får jag träffa hon dock! :)


 

Puss älskar dig älskling!!! :D <33333


yesbox, har inte så mycket mera att skriva, kommer typ inte kunna träffa älsklinge klokt nu dock! :'(

åhh jag är så ledsen för de! vill verkligen de, men har så konstiga tider liksom..

men de kommer nog gå bra! de jobbigaste är att man jobbar helg!! de är inte så kul..

men vad ska man göra då, måste få ihop 125 timmar på 4 veckor!!

så aja de kommer nog gå bra! :)


Men nu ska jag blogga på min andra blogg http://endometrios.bloggplatsen.se

Jupp får se om någon kommenterat något där! :D

Ha en trevlig kväll bloggar mera sen kanske!


 


pussss



Av Victoria - 29 januari 2012 19:15

Hellusan ! :)


Sitter här vid datan och längtar tills i morrn!!

Första dagen på praktiken är i morrn, de ska bli jätte kul! :)

Hoppas de iallafall, de kommer nog att vara lärorikt iallafall!

Men de får vi se i morrn, börjar klockan sju o slutar vi ett!

Ville vara med någon i morrn, har frågat iza men hon svarar inte..

Så får se vad som händer! Ville typ på stan och fika liksom lite mys bara :)

Frågade Ida nu får se om man får svar!

Men just nu dricker jag varm choklad med gädde! :) åhh vad mumma de är!!

Så gott! Härlig känsla, choklad har en speciell plats i hjärtat hos en tjej! ;)


   


Jupp så i morrn blir de bittigt! ska gå upp vid halv sex :p inte så kul!

Men idag så åkte jag, mamma o Andreas in te stan, vi släppte av Andreas hemma sen handlade jag o mamma lite :)

Sen när vi kom hem lagade jag o mamma mat! och så åt vi.

sen så vilade jag en stund, och såg på film!

Och nu sitter jag framför datan och tittar på tv :)

Ska se på Bones nu vid åtta med pappa, funderar på att slänga i mig lite kaffe efter chokladen!

Och så ska jag lägga på ett lager genomskinligt nagellack.. för att hålla naglarna rena så!

Och så ska jag ännu duscha oxå, och packa lite inför i morrn o så :)


Jupp så är de!

Men jag bloggar kanske mera sen! :)

Annars hör jag av mig i morrn kväll! om jag inte hinner i morgon bitti! :)


 


Pusss <3









Av Victoria - 28 januari 2012 12:17

Helluu! :)


Ska snart åka till kinnerstugan och åka pulka! :D

Ska bli askul!

Ska ju lägga upp en bild på mina kläder o de som jag köpte!

Här kommer den! :)


 

Väska: Åhléns, 349:- String: Cubus, olika.. Tröja: Vila 99:-


Men jag har lite bilder på mig o Andreas oxå! Men vi får se, kanske lägger upp dom sen inte nu!
ska ut och leta efter pulkan och sedan göra choklad! :D

mummsfillibabba!!!!

Men nu måste jag dra har bråttom!! :)


Pussss <3





Av Victoria - 27 januari 2012 21:53

Helluu! :)


Snabbis inlägg här nu!

Har precis sett på Spy Kids 3D! :) As kul film, de känns som nostalgi liksom! ;)

hahah, idag har jag varit as duktigt!

har skrivit två prov, medicin o matte! och de känndes som de gick as bra!

Hoppas de, men berättar sen när jag får reda på hur de gick!

Men sen så gick jag på stan med Linda o My! :)

Vi fixade hårfärg till My, sen så åt vi mat på max!

Sen träffade My, Nelly sin kompis! Och så va dom, så jag o Linda gick själva sista tiden!

vi gick till Norrbys bokhandel o handlade en kalender till Linda, sen upp på Vila/MQ!

Jag köpte en tröja, skit fin! och sen va vi på cubus och jag köpte nya leggings o string! ;) hhaah

och sen åkte Linda med bussen och jag gick till Åhlens för min väska gick sönder i morrse så va tvungen  att ha en ny!

Måste ju tyvärr ha de, och en stor med långt band på oxå, svårt att hitta!
men de gjorde jag! de kommer bild på de i morrn ! :)

Men nu ska jag mysa vidare med älsklingen, och i morrn ska vi åka pulka med mina små kusiner! :D


 


Pusss <3

 

Läs http://endometrios.bloggplatsen.se





Av Victoria - 26 januari 2012 19:38

Helluu! :))


GAHHHAAA VAD JAG FÅR PANIK!!!!!!

Hahah, får panik på mig själv för att jag har pluggat i flera timmar nu..

är trött på de.. pluggat matte o medicin. ska gör dom två proven i morrn!

men medicinprovet gjorde jag aldrig igår i skolan bröt ihop..

men matte provet ville jag göra nu innan 5 veckor från skolan på praktik o lov!

sen glömmer man ju liksom bort allt, bättre att göra de nu så man är klar med de o slipper tänka på de!

så jag gör de i morrn istället! men blir mycket, men matten är lättare än medicinprovet iallafall!

så de kommer gå bra iallafal tror jag men inte skit bra.. iallafall E på båda minst!

Men aja, idag så har jag varit i skolan, vi hade svenska o matte.. sen lunch o jympa!

vi spelade innebandy o kälkhockey mot fordon o vi vann 7-0! ;) haha våran klass äger!

var då tyvärr inte med på kälkhockyn, jag var hos doktorn då men vi vann tydligen! ;)


Jupp, men de finns en annan sak jag vill säga med!
På fb finns de en grupp för folk med endometrios! jag är med i den..

och de va en tjej som håller i hemsidan om endometrios som frågade om hon fick länka min blogg jag gjort om endometrios! som man kan gå in o läsa, och läsa om endometrios och lite stöd och annat!

Så de är bara att gå in och läsa den!

http://endometrios.bloggplatsen.se


men ska logga in på den nu! :)

bloggar mera i morrn eller senare kanske får se!

ska se once upon a time och Revenge ikväll! :)


nya bilder kommer snart är tagna laddar upp några i taget! :)


 


Pusss





Av Victoria - 25 januari 2012 09:59

idag är de ett år sedan min farmor gick bort i lungcancer...

men jag är i skolan iallfall, käpmar för hennes skull!

men saknar dig farmor jätte mycket, du var verkligen speciell för mig!

och du betydde jätte mycket för mig, och var hela min värld!


 


du är verkligen saknad farmor, du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

saknar alla din bra saker! kroppkakor, bullar och allt annat jag alltid fick av dig!

och att du alltid fanns där för mig!  









 

så min dag är som den är idag, och vi har ett prov i medicin men jag vill inte egentligen..

men jag gör de för farmor baar för att jag vill och hon ville alltid mitt bästa!

så jag kämpar vidare i livet för dig farmor! du var den bästaste farmor´n i hela världen!

I will always Love u!  


 


Some say Love

It is a razor

That leaves your soul to bleed


så är de, men nu ska jag fortsätta jobba..

Pussss



Av Victoria - 24 januari 2012 21:57

Hejj hopp igen ! :)


Nu har jag bestämt mig för att ha en fråge stund! :)

Du kan ställa vilka frågor du vill tills i morgon kväll :)

så sammanställer jag alla frågor och skriver dom o svarar på dom!

om du inte vill säga vad du heter eller något skriv anonym eller om du vågar stå för vad du frågar så skriv i! :)

Men fråga vad du vill! Allt mellan intressen till vad jag har för data! :)

fråga vad du vill, gärna många frågor kul med frågor!

Om du vill lära känna mig bättre så är de perfekt läge nu!


  

Pusss <3





Av Victoria - 24 januari 2012 20:57

Lyssna på den här, har några år på nacken men är fin och verklig!

Med Pink! Love her songs!


What do you feel when you look in the mirror?

Are you proud?

 

Puss <3


Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards