vickitick

Alla inlägg under oktober 2012

Av Victoria - 29 oktober 2012 10:21

Hejj hopp! :D


Här kommer en uppdatering nu då av lära känna mig.

Dag 8 och lite bilder! :)


       


Jag var i Mumindalen när jag var 5 år gammal :)

Jag var där med mamma, pappa och roger, monica och Olle!

Det var trevligt, kommer inte ihåg så mycket dock, var ju bara 5 år!

Men kommer ihåg lite iallafall hihi :)


XOXO

Av Victoria - 28 oktober 2012 13:19

Hejj hopp!

Igår var det rally. Det var trevligt, var ute och tittade med mamma, andreas, sanna, mommo, prisse,

nova, nellie och erica :) pappa och janne hade bytt bil, men det gick bra! ;)


Sen efter var det bara att åka hem, jag duschade och började min kväll med rom o cola och magnus uggla!
haha, gjorde mig i ordning, sen så fixade mamma o pappa sig så drog vi o hämtade smajlas.

Sen ner till erica och janne, i deras bil som erica körde så åkte jimma, pappa, smajlas, och janne och

så hämtade dom tommy i stan. och jag mamma åkte egen bil och hämtade sanna!


kvällen var väl sådär.. trevligt folk och umgänge! men typ ingen dans :p man dansar förfan inte till

dansband på en rallyfest! det är ju för jävligt!

aja, maten var god oxå, men sen fick jag jätte ont i hela kroppen. trodde fan jag skulle dö!Q

Ville bara åka hem, så vi åkte vid typ ett eller nått.


Men det va trevligt sålänge det varade :)

Idag så har man inte gjort ett skit, pappa hyvlar vägen i stenkumla och jag o mamma ser tv!

och så skriver jag blogginlägg förstås :P haha


Yes, men du får ha en fortsatt bra dag! :)


   

Två bilder på mig från igår :)


XOXO


Av Victoria - 26 oktober 2012 19:14

Hejj :)


Idag har jag varit på stan med mamma :)

Vi gick runt i olika affärer och kollade :)

Jag fick ett par byxor av mamma, här kommer bilder!


   

Cubus - 299:-


Sen åkte vi och åt mat med pappa, sen ner på stan igen och in på bolaget!

Sen åkte vi hem, jag vilade en stund och mamma åkte te stan igen och hämta pizza.

Så kom janne och barnen så åt vi alla pizza tillsammans!

det var gott iallafall :) och så har man lekt affär med barnen!

Testat kläder inför morgondagen.


Rally i morrn då med mamma, Andreas och Sanna :)

Det ska bli kul iallafall! :D

Sen hem efter det och fixa sig och sen fest! :D

Nice dag i morrn då ;)


Men nu ska jag spela lite med barnen.

Bloggar mera i morrn! :)

Ha det bäst!


       


XOXO



Av Victoria - 22 oktober 2012 19:51

Godkväll! :)


Sitter i soffan med nova och mamma :) Janne och nellie är här med, men dom sitter i köket med pappa.

Idag så va jag och mamma och handlade sen så åkte vi till gutegrillen där jag åt lunch med pappa.

Mamma åkte hem och så åkte jag bajsbil med pappa resten utav dagen! :)

det va skit kul! haha ;) nej huu, är så jävla trött..


I morrn ska jag va med Andreas, vi ska plugga körkortsboken!

Hoppas att det kommer gå bra! :) men det tror jag nog!

Sen vet jag inte vad jag mera ska göra i veckan, ska va med sanna och jenny nån dag!

Sen så får vi se! :)


Stan på fredag med mamma vet jag iallafall!

Sen vet jag inte mera typ..

Men vi får se vad som händer i veckan! :)


 


XOXO


Av Victoria - 22 oktober 2012 00:09

Godnatt, eller vad säger man? :P haha.

aa natthumor´n är på topp här i vardagsrummet!

Sitter och skrattar åt mig själv, ser på ghost rider och tar fina bilder på mig!

ser för jävligt ut!.. titta!!!!


       

VISST KAN JAG VA SNYGG & SEXII IBLAND MED?! :D

HAHAHA..


Det är fan jobbigt att va så snygg som på dessa bilder, helt sjukt!

Någon annan som har så kul som jag?


XOXO


Av Victoria - 20 oktober 2012 16:06

Goddag :)

Här kommer bilder på min outfit idag och lite bilder på mig med :)

Så fin jag kan va ibland.. iallafall..


       


XOXO


Av Victoria - 18 oktober 2012 20:26

Godkväll!


Sitter här för mig själv, dricker kaffe och äter Ben and Jerry´s!

Deppar lite.. aa så är de.

Ont i kroppen som fan. vet inte vad jag ska mig till?! sliter mitt hår snart!

Fick iallafall ett trevligt samtal förut av Sanna! :D Mitt hjärta!

Hon ringde upp mig och sjöng en jättefin låt för mig! Tack hjärtis! Blev på bättre humör!


Aa, i morrn så ska jag till skolan, försöka så gott jag kan!

Kan ju tyvärr inte göra mera än så.. det är ju som det är!

Men nu ska jag mysa vidare med min Ben and Jerry´s!

Ha en bra kväll. bloggar mera i morrn!


 


XOXO


Av Victoria - 18 oktober 2012 11:54

The botten is nådd.

Nu är jag i källarvåningen utav ett 200 våningshus.

Fan.

Men ändå så är det ingen som förstår.

Jag sätter vanligtvis alla andra före mig själv och kommer i andra hand för mig själv.

Men nu är det ingen som fattar att jag tappat det..

När jag slutar att höra av mig till dig, då mår jag så pass dåligt att jag inte orkar.

Men det förstår ingen.. eller gör du de? Isåfall, gör du de.. varför hör du inte av dig?

Skicka ett litet jävla sms och fråga hur man mår.. nej de är ju för jobbigt.

aa, nu sitter du där och läser och tycker "varför hör då inte DU av dig Vickan?!"..

nej för att jag mår så jävla dåligt, att jag inte orkar det!!

Förstår du de.

Min vardag är upp och nedvänd. Allt jag vill göra, det orkar jag inte längre.

Att resa sig upp när man ligger på botten är fan ingen lek..

Men folk tycker att man ska ställa sig upp som inget har hänt och fortsätta..

Men nej, det orkar jag inte just nu.

Därför behöver jag DITT stöd. Hör av dig, skriv "Hej Vickan, hur mår du idag? :)"..

För the botten is nådd.


Timbuktu - The botten is nådd.


Det är såhär du ser mig!


Men det är såhär jag mår...


     


Jag önskar att man var såhär liten igen..


 


Eller att jag kunde vara denna roliga och glada tjejen igen!!!


 


Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards