vickitick

Alla inlägg under december 2012

Av Victoria - 17 december 2012 21:36

Helluu :))


Nu var jag här igen!

Idag så var det skola, fick ett A på mitt drömbygge som jag redovisade idag ;) JIPPIIEE!!!

och så hade vi redovisning i psykologi om drömmar med angelica o friiidaa :) och det gick bra!

Sen lekt lekar och haft en underbar dag, och pluggat massa :)


Sen efter skolan hämtade mamma mig, så åkte vi till öster. Väntade på pappa :)

Så gick vi på lekstugan och köpte juklappar till nova o nellie!

sen så gick vi upp på cubus, där fick jag två par jeans av pappa! :D

bild kommer i morrn! :) skit snygga jeans, och billiga som faan!


Sen så gick vi till bilen och sen åkte vi förbi max o hämtade mat!

En underbar dag helt enkelt!


Och i morrn är det skolan som vanligt, sen efter ska jag nog plugga så jag bli av med allt gojjs!

Här kommer en underbar låt oxå tycka jaaag! :D

Man blir glad av den och vill bara dansa iallafall ;)


Gangnamn style!


 

För jag är lyckligare nu.


PUSSS & KRAAM


Av Victoria - 15 december 2012 15:34

Godkväll :)


Idag har inte hänt ett skit.

Igår fick man gå hem tidigare från skolan, pga strömavbrott och brandlarm.

Så jag och mamma var barnvakter för Nellie :) Det var jätte mysigt.

Sen igår kväll pluggade jag lite., och gjorde inte så mycket..

Idag har jag och mamma handlar och varit o bytt klänning vid Annelie!

Testade den när jag kom hem, skit fiin och den satt as bra! :')

Här kommer en bild, men ni får inte se den på ;) kommer bild på de på nyår!


    


I morrn så ska jag va med andreas. om man kommer hemifrån pga det dåliga vädret..

Men hoppas det! :D så länge sen nu..

Men nu måste jag plugga vidare!

Ha det göttt!!!



PUSS & KRAM


Av Victoria - 13 december 2012 22:38

Helluu :))


Mamma köpte ju en klänning idag till mi av en tjej.

Men sen när mamma hämatde mig visade det sig vara fel..

men vi ska ordna det i morrn iallafall! :D

SÅ i morrn kommer bild, inte ikväll tyvärr..

I helgen kanske jag ska träffa sanna, och ska träffa andreas, var lääänge sen nu! <3

Men det ska bli kuligt :) inte haft en ledig helg på tre veckor pga praktiken..


Yes, men är as trött.. ska se färdig beauty and the beast sen sussa!

Så hör av mig i morrn igen då!


 


PUSS & KRAM

Av Victoria - 12 december 2012 19:57

Godkväll! :DD


Ja nu är jag tillbaka!

Praktiken avslutades i söndags!

Så nu är jag tillbaka bitches!

3 kilo lättare dessutom! haha :D


Det har väl inte hänt så mycket, jag bara är typ :P

ska gå upp o duscha och fixa lite. skola i morrn och så ska mamma köpa en klänning till miii :)

Den är fin, kommer nog bild i morrn!

Och jaga börjar bli as sugen på att färga håret, vilken färg avslöjar jag INTE! ;)

hihi


men jag bloggar nog mera i morrn! :)

Ha en underbar kväll!


 


PUSS & KRAM



Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards