vickitick

Alla inlägg under december 2011

Av Victoria - 31 december 2011 18:23

Hejj hejj på dig! :)


Sitter hemma hos min moster, väntar på jätte god mat!

de ska bli jätte god mat, men de får vi se sen!

Hoppas att du får ett gott slut och ett gott nytt år! :)

en ny start för mitt liv blir 2012!

lämna de här skit året bakom sig. och börja ett nytt år med allt bra!

så hoppas att ni får de bra, måse gå nu!:)


Men bloggar mera i morn!


Puss <3


Av Victoria - 30 december 2011 07:56

Godmorgon!


Sitter här av ickevilja, älsklingen sover ännu..

Har vaknat flera gånger inatt pga av ont i bröstet!

Över hela brösten, känns som någon jävla träningsvärk! men de gör as onte verkligen!

och jag gick upp nu förut vid sju, men de hjälpte inte.. men ville inte ligga kvar i sängen o snurra!

Så jag trodde att de skulle bli bättre om jag klev upp! Men de blev de ju inte!

Mamma rinde 1177, men vi fick en tid vid nio någon gån typ..

och så har jag haft Jääätte ont i axlarna och reten av mina leder inatt!

Jaja så är de..

Men i onsdags så va jag med Linnéa! Min kära kusin, hon sov här oxå! ochvi hade as kul!

hon åkte hem igår när jag och mamma åkte te stan! Skulle va med älsklingen!
och vi skulle åka o bowla, när vi kom dit frågade vi vad de kostade och de kostade förfan 200 jävla spänn!! :o

helt sjukt vad dyrt de va alltså!

jupp, så vi åkte på stan ch fikade och gick omkring istället! :)

Sen när vi kom hem åt vi mat, sen har vi myst bara, ätit ost och kex igår kväll och så :)

Men inte nog med att de inte blev någon bowling, så fanns den mobilen jag vill ha INTE kvar att köpa!

Jag ba: kul, hemskt kul!

så nu vet jag nte hur de blir med en ny mobil, men jag lämnade min e-post så dom skickar ett mail när de kommer flera!

om de nu gör de och till de priset! men de vet man ju aldrig...

Men hoppas på de! men nu ska jag försöka klä på mig lite, men farbor kommer snart hit och ska sätta in en dörr nere till datarummet för dit ner ska jag flytta, och byta ytterdörr med :) han är morgonmänniska så får se hur de går! :D

haha tur att jag o mamma är vakna då, men älsklingen sover ;)

Bloggar mera sen!!!


 


Puss <3

Av Victoria - 28 december 2011 10:06

Älskar den här låten, så skön att lyssna på!! :D


Smoke Weed Everyday! ;)

 

Lyssna nu bara, love the song! ;) <3




Av Victoria - 28 december 2011 09:34

Godmorgon på er! :)


Vaknade för en timmen sen typ, eller jag gick upp då.. Har varit vaken längre än så!

Sovit jätte dåligt inatt då tyvärr.. Igen. Så de är lite jobbigt dock.

Men igår var jag med Moa! vi gick på stan, och så var sara med oxå! Moa köpte massa skit snygga kläder!

och jag hittade två plagg till och fundation! :) och en present till mamma!

Sen så va vi på donken och åt och drog hem till moa!

Där satt vi och pratade o kollade igeonm de vi köpt. och lite så :)

Sen så såg vi på tv och pratade ännu mera om allt! :) jätte mysigt var de iallafall! :D

Men nu tänte jag lägga upp bild på de jag köpte igår och i förrgår!


 

Vera Moda: Dom två svarta linnena.

Bik Bok: "get your freak on" linnet.

MQ/Vila: Den ljusa t-shirten och byxorna.

JC:  Dom två linnena i vitt och typ "rött" och den blåa tröjan.

HM: trosorna.



 

Intersport: McKINLEY jacka. Köpte den i förrgår men bytte färg och storlek igår!


 

Vera Moda: Den  svarta blusen.

MQ: Den svarta koftan.

Åhléns: en fondation. Är dock inte med på bilden!

 

Yepp de är de jag har köpt nu dom här dagarna :)

Har du hittat någor fint på mellandagsrean då? :D


Nej men nu ska jag dra, ska te doktorn sen, ska klä på mig lite och äta något tror jag! :D

Bloggar mera ikväll! :)


 


Puss <3





Av Victoria - 26 december 2011 20:36

Godkväll på er bloggisar! :))


Var på stan mellan 10-15 ca! :o

Så vi var på stan Väldigt länge! Men de hann att hända mycket roligt oxå! ;)

haha, jag o mamma hade mys o jätte kul :)

de blev mycket kläder dock !! hahah, massa tröjor, ett par byxor o trosor :)

Men de vara bara fina o bra saker! :) så nu MÅSTE jag rensa min garderob! :p

Och sen så skulle jag o mamma åka och kolla på en jacka på intersport (kvarnen) inte den på öster!

Och så ville vi lägga undan den för vi fick inte tag på pappa.. Men de fick vi inte för att de var mellandagsrea!!

Men de roligaste var att den var nedsatt redan i förra veckan! och vi sa tills i morrn bara och hon ba:

Nej de går inte, för de är så många som lägger undan men kommer inte o hämtar de!!!

Men de behöver ju inte gå ut över alla andra för att andra gör så eller?

Blev så förbannad så vi fick köpa jackan :p men ska nog byta storlek i morrn blev så fel!

Kankse ska få en ny mobil snart! ;) <3


aja, men de ordnar sig i morrn! hoppas att de finns andra storlekar! :D

Yesbox, men de jag har köpt lägger jag nog ut i morrn :)

Får se, men nu har jag precis sett färdigt Victoria´s Secret! :D as bra liksom! fina underkläder!

Ahh, saknar min älskling sååå mycket!! Han åkte liksom i morrse och kommer inte hem förens onsdag natt!

Så de är tråkigt! Älskar dig älskling!! <33

Men i morrn ska jag va med Moa! :) ska på stan, sen sticker jag te roma en snabbis sen in te stan igen!

och då ska vi ha massa mys! <3


Yes, men nu ska jag se om jag hittar något kul på tv! :)

Bloggar kanske mera i morrnbitti om jag hinner annars i morrn kväll! :)

Ha en trevlig kväll!

Skriv här vad Du fick i julklapp och hur din jul har varit? :) Kul att veta!


 


Puss <3





Av Victoria - 26 december 2011 08:36

Godmorgon! :)


Ska bara skriva ett snabbt inlägg måste göra mig i ordning sen!

Jag och mamma ska in på mellandagsrean! :)

Jätte mysig iallafall! Så hoppas att de går bra!

Men hoppas att du har haft en bra jul? :)

De har jag iallafall! :) Fått massa fina saker!

Ska lägga upp bildern nu!!


     

En Bondelid tröja, en fin klänning, en näccesär, trosor, smink, smycken och massa pengar! ;)

 

Men nu måste jag tyvärr dra! :)

Bloggar nog mera sen, men berätta om vad du fick i juklapp och hur din jul varit sålänge! :D


Pusssss <3





Av Victoria - 23 december 2011 19:58

Godkväll kan man väll säga!


Är helt seg i händerna... De har varit en helt jävla sjuk stressdag idag!!

Först så gjorde jag o mamma oss i ordning och sen så tog vi Prisse (mommos hund) och åkte

in och lämnade han vid mommo. och mommo hade min små kusiner Nova o Nellie!

Och på söndag så ska vi va hemma hos mommo och äta julmat med Erica´s familj.

och så kommer Micka, Jane, Linnéa o linus oxå dit! och fikar..

Så mommo behövde ju handla hem all mat o så till sig!  men hon kunde ju inte både ta hand o Prisse (han är valp)

leka med barnen och åka o handla! Så vi gjorde de åt mommo.


Så jag och mamma lämnade Prisse, åkte och handlade. Tog varsin korv jag o mamma och åkte till mommo

igen o lämnade hennes mat och allt. och åkte hem!
Sen så när vi kom hem åkte jag te stan igen med pappa! vi handlade julklapp till mamma! :)

Sen så hämtade vi pasta! och åkte hem igen!

Sen så när vi kom hem o åt kom pappa på att vi skulle varit på bolaget!

så de var bara att klä på ytterkläderna igen o dra! Sen så ska vi göra några mummsiga korgar till två st!

Så vi handlade massa annta oxå, och så har vi sprungigt o letat efter korgar men hittar inga?!

Men sen så åkte vi te Willys och sen hem.. och då klädde jag granen, och skulle egentligen baka oxå!

och så skulle jag duscha, ta på lösnaglar och fläta mitt håt tills i morrn!

Men de blev ingen dusch eftersom mamma skulle hjälpa mig med håret, men hon orkade inte de!

Så de blev inget, och jag vill inte ha på lösnaglarna nu när jag ska duscha o fläta håret o skit..

så de blev inget, så i morrn blir de duscha, föna håret, locka de, och på med lösnaglar! x)

hah vilket tjafs!! hejj o håå!

Så nu är jag helt jävla slut efter denna dag och jag går snart och lägger mig tror jag!

Men jag bloggar mera i morrn Lovar de! :)


 


Puss puss, försök at sova gott inatt! ;) <3






Av Victoria - 21 december 2011 20:09

Godkväll allihopa! :D


Sitter här och är helt slut just nu :p hahah..

Jag har slått in massa julklappar nu! Mamma mådde inge bra så hon orkade inte hjälpa till!

Så jag fick göra de själv, men de gör inget :) Skönt att göra någor för mamma ibland oxå!

Men i morrn så blir de ingen första sovmorgon nej, tror att jag kanske sover till åtta eller nio.

Men vi ska ännu julhandla Ännu Mera! Inte kul, mycket nu alltså!

Ska ännu städa och fixa hemma mycket, och handla mat o julklappar!

Så de blir mycket nu, men vi får se hur allt blir! Har ännu fredag med!

Men måste träffa älsklingen med! Kommer inte träffa han på julafton, men på söndagen..

Men på måndagen åker han till Stockholm och kommer hem på onsdagen eller så..


Och de kommer nog bli en underbar helg! :D

En underbar jul och så! De kommer bli as bra tror jag! :)

Undrar bara vad jag får utav Älsklingen i julklapp? ;) haha nyfiken!!

Får dom på söndag, och han får sina! Hoppas att han blir glad för sina oxå!

Men de märker vi, kan ju inte skriva de här om han skulle läsa bloggen ;)


Nej men nu ska jag se vidare på arga snickaren! :)

Men bloggar mera i morrn, får se när de blir!

Får se hur ihjälstressad jag blir i morrn :p haha..

Ha en forsatt trevlig kväll nu, skönt med jullov! ;)


 


Puss <3







Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards