vickitick

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Bitches i´m back!

Av Victoria - 31 januari 2013 21:46

Hejj Bloggen!


Det var ett tag sen nu.

Jag har inte mått bra på ett tag, och verkligen inte orkat bloggat på denna blogg.

Men nu ska jag börja igen.

Man har oftast en blogg för att synas och höras, men denna blogg ska nu mera bli min dagbok.

Vissa gånger mera personligt än vad du kan tänka dig!

Så jag hoppas att mina bloggisar kommer tillbaka, sex och kärleksbloggen uppdateras i stort sätt varje dag!

Så detta ska bli så med!


Hoppas att jag kan leva upp till mina egna chansningar, men det tror jag :)

Blogga minst en gång om dagen..


Men ha en fortsatt trevlig kväll, så höres vi i morrn! :)

Då är det FREDAG! ÄNTLIGEN..

Har varit sjuk hela jävla veckan, så det suger snopp...

Men ska försöka komma iväg i morrn, viktigt viktigt med skolan!


PUSS OCH GODNATT, JAG HAR FÅTT NÅTT JÄVLA FNATT!


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 20 februari 2013 10:21

Hejj hopp :)   Lill lördag idag då! Men vad hjälper det.. Jag är hemma idag, mår kasst. I morrn är det torsdag och strejk! Jag ska dock åka skridskor i ishallen i morrn en timme. Men aja, det ordnar sig hoppas jag! :)   Ska plugga som e...

Av Victoria - 19 februari 2013 20:37

Godkväll på dii :)   Ja, idag va en annorlunda dag i skolan. Eller jag var bara med på gympan och gjorde livräddning! Sen så slöt vi, innan va jag inte i skolan.. Men tidningarna och SR-radio har haft fullt upp med oss iallafall! Här kommer...

Av Victoria - 18 februari 2013 08:20

Goddagens :)   Nu var det måndag, och dags för mig att ta tag i bloggen och go with the flow! Måste ta mig i kragen och försöka blogga varje dag :)   På alla hjärtans dag var jag med min fina Sanna :) Vi hade jätte mysigt med cupcakes och...

Av Victoria - 7 februari 2013 10:04

Hejj Hopp :)   Sitter i skolan nu, har specialpedagogik! Efter denna lektion slutar vi, egentligen så har vi lunch och sen medicin. Men den läraren är i Danmark. SÅ vi slutar 11.30! Ska äta med sanna på lunchen, sen så ska jag plugga tills ...

Av Victoria - 4 februari 2013 10:21


  Tanken på det hela gör det jobbigt. att bli påminnd känns i själen, att försöka gå vidare är inte lätt, det tar tid och kraft, men det är de väl värt. att ha ett ideal, är ingen bra moral att jobba för sin egna hälsa, och kämpa för at...

Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards