vickitick

Alla inlägg under augusti 2012

Av Victoria - 31 augusti 2012 06:49

Hejj hejj, eller godmorgon!


jaa, bloggar lite snabbt för sen ska jag med bussen!

Skolan nu då, låånga engelska och svenskapass i tre fucking timmar var..

Och en lunch på en timme o en kvart..

Men efter skolan ska jag iallafall vara med min underbaraste Iza! :D

Det ska bli kul! Får se vad vi hittar på!

Vi ska ladda ner ny musik till mobilerna iallafall, och se lite på film :)


Men jag bloggar mera sen senare!

Hoppas att Du får en underbar dag! :D


   

Outfiten idag, och så jag!


XOXO 

Av Victoria - 30 augusti 2012 22:11

Godkväll! :)


Ja, idag har jag ju varit med underbaraste iza!

När vi kom hem efter att vi handlat så fixade vi lunch!

Och så efter det pratade vi en massa, sen gick vi upp och såg film!

På Fredag den 13de. Usch säger jag bara.. obehaglig film alltså!

Sen så muppade vi oss :P haha..

Sen packade jag lite kläder, ska sussa hos Iza i morrn så..

Och så skulle jag ta med den väskan in till stan när vi körde hem Iza.

men glömde jag den då eller? Ja såklart att jag glömde den hemma! -.-'

Iza fick sina presenter idag, ett sett med badkulor, duschkräm, hudkräm, en hårolja och en ögonbrynspenna :) och linda fick sin med, men ska lämna tillbaka den för hon hade redan köpt egna nya hörlurar, så det va inte så kul.. men så är det..

När Iza va här fick hon en Jacka av mamma, solbrillor av mig :)


Men när vi kört hem Iza så kom jag hem, hoppade i duschen och nu sitter jag här.

Har målat naglarna oxå! :D

Men hoppas att jag hinner blogga i morgonbitti innan skolan!

Annars så gör jag nog det på lunchen tror jag! :D

Men du får sova gott o drömma sött inatt!

Vi höres i morrn!


   

Outfiten och en egobild! ;)



XOXO


Av Victoria - 30 augusti 2012 10:27

Hejj Hejj :)


Sitter på Medicinen just nu, har tråkigt som fan.. Men slutar idag vid 5 i elva! ;)

Så det är lugnt, men mamma kommer och hämtar mig, och så hämtar vi iza!

Sen åker vi hem.

Så får vi se vad som händer och vad man ska göra :)

Men ska skriva vidare nu då, så bloggar jag mera sen senare!



XOXO  

Av Victoria - 29 augusti 2012 22:06

Helluu! :)


Bloggat lite i sex o kärleksbloggen.

Va ju på behandling idag, det gick jätte bra!
Men har träningsvärk nu och så ont i kroppen. Men det är bara för att Rolf kickade igång kroppen på ett annat sätt. Så nästa vecka ska jag dit igen då! På ny behandling.

Kom till skolan och mådde bra då.

Sen så efter lunch så blev jag helt plötsligt jätte varm, klädde av mig så mycket jag kunde i skolan.

Men allt bara översvallade ändå, känndes som om jag hade feber oxå! och den äckligaste huvudvärken.

Så jag ringde mamma och åkte hem innan nästa lektion började.

Kom hem, vilade några timmar. Sen så åt jag mat ocg gick och vilade igen..

Och så har jag fixat lite, slått in Iza´s presenter och lite sånt! ;)

Men nu ska jag sussa faktiskt, värsta huvudvärken!

Hoppas att det är bättre tills i morrn! Undrar bara vad jag ska ha på mig?! ;o

Men det ordnar sig i morrn!


Så godnatt, sov gott o dröm sött alla kära bloggisar! :D


 


XOXO


Av Victoria - 29 augusti 2012 07:02

Godmorgon alla bloggisar! :D


Ja, idag bär det av till skolan.

Ska till naturkliniken, fast det är vid halvtio, så jag hinner va med på Medicin 2 innan.

Egentligen skulle jag inte gå dti, men jag såg att den lektionen va mellan åtta och nio.

Och då kännde jag att jag kunde gå iallafall! :D

Men efter skolan så ska jag inte göra något tror jag :p

Bara hem och ta de lugnt, men vi får se vad som händer!

Men nu måste jag dra, bloggar mera sen!


   


XOXO

Av Victoria - 28 augusti 2012 15:25

Goddag!!


Idag så har jag varit vid doktorn..

Pratade lite och så, i morrn ska jag på behandling på Naturkliniken!

Sen så berättade jag om min nacke för läkaren, och då började hon att trycka!

Och det som är ett problem är att jag har en nerv i kläm där, så jag blev helt såsig i huvudet!

Det blev jäääätte jobbigt, mådde så dåligt att jag åkte hem och att det inte blev någon skola..

Kom hem, gick och la mig på en gång och sov i några timmar!

Sen så fick jag hjälpa mamma med lite här hemma..

Och nu sitter jag här och så ska jag hjälpa mamma med matlista nu!

Men jag bloggar mera sen senare ikväll!
Ha en bra dag sålänge!


Vardag

Av Victoria - 27 augusti 2012 21:20

Godkväll! :)


Idag så va det skola :) Psykologi vad kul, likdoms demensgrejen!

Och idag var jag och fixade det sista med lillfingret!

Och i morrnbitti ska jag till doktorn och på onsdags förmiddag :0 Mycket läkarbesök!

Men efter läkarbesöket idag så gick jag på stan med Andreas!

Vi gick hela adelsgatan och sen upp på Öster! Och sen köpte vi skor och sen käkade vi på max!

Det var mumms det!
sen väntade vi på att andreas mamma skulle komma och hämta oss, men hon fixade i trädgården

så vi gick hem till Andreas! Och han bor på terra nova :P

Det tog ett tag att komma dit bort oxå!!


Här är ett kort, på skorna!! ;)


 


När vi iallafall kom till terra så pratade vi och så ett tag!

Sen så var det bara att åka hem! Fick skjuts! Och så hamnade jag här!

Är svin trött och har en enorm huvudvärk! Hatar det!! :(

Det är så jävla jobbigt alltså! FYFAN!


Nej men jag bloggar mera i morrn!

Då händer det inget typ, får se!


 


XOXO


Av Victoria - 27 augusti 2012 07:05

Godmorgon! :D


Idag så är det skolan som gäller!

Idag börjar vi med Psykologi! Det ska bli as kul iallafall! :D

Det hoppas jag!

Sen har vi demenssjukvård eller vad det heter :p

Aja, men kah ska skynda på lite nu till bussen och så!

Kanske är skolfoto idag med! :o OMG! haha

Får se, och måste dra tidigare från skolan för att komma till doktorn!

Sen på stan med Andreas! :D så jag bloggar mera ikväll!

Eller kanske sen på lunchen eller liknande!

Ha en underbar dag sålänge! :D


 


XOXO

Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards