vickitick

Alla inlägg under mars 2012

Av Victoria - 29 mars 2012 19:05


Hejj hejj bloggisar!


Börjar med detta underbara videoklipp! En skitsöt unge! :D Fyfan vad gullig! checka henne!

Lämna gärna en kommentar om vad du tyckte om henne här! :D


Aja annars har dagen varit som den varit.. vi har haft gympa idag! x) haha

Vi var tvugna att köra fotboll mot fordon iallafall.. Jag va inte med pga av så jävla ont i kroppen!

Men jag satt och såg på.. dom vann med 3-1.. men de var verkligen ful spel kan man säga!
Och de är inte kul o spela mot dom heller! dom är inte små vissa av dom alls!

Men aja, Moa blev fälld och gjorde värsta vurpan, och felicia fick en fotboll i magen! x) så sjukt!


Aja, men annars har dagen varit bra.. trött bara! och ont, och förkyld..

Men så är de ibland tyvärr!


Hur har din dag varit då? :D <3


 


Puss <3




Av Victoria - 28 mars 2012 20:15

Hellujjsan!


Har inte hänt något mera idag iallafall! ;)

Sitter här och glor typ. Har varit dutti och gjort lite uppgifter! Engelska o en idrotts uppgift!

Och så ligger jag före i skolan med medicinen, matten och svenskan! :D

Så jag är dutti jag! Och mamma betalade de här för mig idag! :)


 

Sminksvampar - Åhléns 30;- , Foundation - Cubus 139;- , False Lash Telescopic mascara - Cubus 165;-


Och när vi kom hem lagade vi mat och åt. Sen vilade jag en stund. Sen så gjorde jag uppgifterna!

Och nu gör jag typ inget har värdelöst tråkigt liksom! Inte så kul..


Men jag har tagit lite bilder laddar bara upp en nu! :)

Bloggar mera i morrn! Ha en bra kväll nu alla bloggisar! :D


 


Pussar <3




Av Victoria - 28 mars 2012 09:56

Hellu alla! :D


Hoppas att ni har haft en bra morgon! ;)

de har inte jag! x) hahaha..

Min morgon började med när jag klev på bussen att den åkte iväg så jag höll på att rammla..

haha och sen så stog jag upp för de fanns inte plats o sitta förutom brevid en av hjälplärarna på mitt program :P 

och hon satt i fyra sätena, men satt längst ut. så jag lyssnade på misuk och till slut petade hon till mig och sa:

"sätt dig ner" jag: "varför de?" Hon:" busschaffisen sa att du skulle de, men jag har en plats här" jag: " okej tack" 

så satte jag mig ned brevid henne och satt :p hahah aja jävla skitmorgon o allt!

och nu sitter man på svenskan o har inget att göra :p 


och idag ska jag hem och ta de lugt tror jag, behöver de ibland!

men vi får se hur min dag fortsätter! ;) hahah..

Så jag bloggar igen sen när jag kommer hem så får vi se vad som har hänt! ;)


Berätta om något pinsamt som hänt dig? kan vara anonym ;)

Ha en bra dag alla bloggisar! :D




Puss <3  

Av Victoria - 27 mars 2012 21:38

Godkvällans alla bloggisar!


Idag så började dagen skit..

Satt och skulle fixa en sak på mobilen och min buss går typ halv så jag går fem i halv och tittade på köksklockan.

Den va bara tjugo över! så fixar jag lite och tittar på klockan på mobilen då va den typ halv!

Så såg jag bussen åka förbi! så mamma skjutsade in mig! snäll som hon är!

Sen så kom man te skolan och hade skit hälsopedagogik! och så började de dåligt!

Hon öppnade fönstret och de drar rakt på mig på min plats, och jag är förkyld, så bad  jag henne stänga fönstret för de blir kallt.

Men hon ba: nej de behöver luftas! och då sa jag: nej men jag fryser kan du stänga?!

Hon: nej de behövs frisk luft in hit nu! Jag: nej men stäng de är kallt. Hon: du får ta hänsyn!

och då brast de för mig!!!!!! blev så JÄVLA FÖRBANNAD på henne så jag tog mina grejer och gick från den lektionen!

orkade inte med den jävla idioten! fyfan! usch fy o bläää!!!


aja annars har dagen varit sådär tycker jag, kom hem och va barnvakt ett tag!

åt mat, pluggat och duschat! och nu sitter man här :) och bloggar lite!

Så skönt att va hemma, men är så täppt i näsan så kan knappt andas! fytusan vad jobbigt!


Och i morrn vanlig dag liksom :) en vanlig onsdag, vet inte kanske va me Iza!

Torsdag vanlig dag i skolan! får se sen vad som händer!

Fredag sjukgymnasten! och bli utredd av henne! och se vad hon kommer fram till!


Men nu ska jag gå o lägga mi!

Godnatt! sov gott o dröm sött! :*


 


Puss <3





Av Victoria - 26 mars 2012 20:55

Här kommer tre låtar som Kat Deluna sjunger love this songs!


Drop it low pump it up, pump it up turn around.

 

I said nonono you want to take it slowowo.



Hot hot hot dont wanna wait no more.


Yes lyssna på låtarna! Värda dina minuter! du kommer fatsna för dom! ;)

tihih love the songs! :D <3

 

Av Victoria - 26 mars 2012 20:38

Hellu allesammans!


idag så va de skola som vanligt..

inge vidare kul, hade läxförhör och så. sen så hade jag uppföljning utav utvecklingssamtal!

de gick skitbra! och mina betyg är inte så dåliga tydligen! ;) tihih!!

jaja stolt chey iallafall! :*

Och sen så åkte jag med mommo o solade solarium! :D de va skönt för kroppen när de blev varmt!

Och sen så hämtade mamma mig, så hämtade vi hem pasta så kom vi hem o åt med pappa!

Sen gick jag upp o "pluggade" orakde inte de.. så jag såg film och vilade en stund!

och nu sitter jag här och bloggar! :)


Hur har din dag varit då? :)


Yes, och i morrn är de tisdag inget speciellt!

skolan som vanligt, hem o ta de lugnt tror jag! :)


 


Pussar! <3


Av Victoria - 25 mars 2012 20:23

Godkväll alla bloggisar! :D


Just nu sitter jag här och har pluggat färdigt och ser på tv!

i fredags va jag med Andreas! Sen åkte han hem igår och jag åkte in o köpte en present till Fabian som fyllde 3 år igår! :D

Och så va jag med Iza o Jonas! en stund iallafall, sen körde vi ner jonas till öster och jag mamma o Iza hämtade pizza!

sen åkte vi hem o åt, såg på film och gick o la oss tidigt! vi va as trötta :p

och så vakande vi båda i nättras och izas kommentar va "har vi någon cola kvar?" hahah! då va hon törstig!

Så pratade vi lite innan vi somnade igen, klockan tre mitt i natten! x)

haha, och idag så har vi sett film och flummat massa! ;) tagit massa bilder som kommer här nu! några iallafall! 


     

haha jaja vi är knäppa we know! ;) haha! men de kan vi tyvärr inte hjälpa!


Sen så hjälpte vi till att laga mat, åt och gick i matkoma! sen så körde vi hem iza, jag kom hem igen pluggade o nu sitter jag här som sagt! :) de har varit en kul helg iallafall! :D och i morrn är de skola :))


 


Puss <3

Av Victoria - 19 mars 2012 20:06

Godkväll everybody! :D


Just nu sitter jag här vid datan och glor typ :p

Har varit en relativt bra dag i skolan iallafall! Men aa vädret kan man ju inte annat än klaga på!

Men igår så åkte Andreas hem! Vi körde hem honom sen åkte vi ner på stan och köpte ett par Converse utav en kompis!

Hon har användt dom tre gånger och kunde inte ha dom längre! Så jag köpte dom! :D

Nya vita, skit fint de! ;)

Sen åkte vi o handlade lite och åkte hem ! :)

Och sen kom Janne o barnen hit en stund o vi spelade Nicke o Nilla spelet! :D

Hahah och jag vann! heheh ;)

Men sen åkte dom hem o jag badade en stund sen åt jag o pappa Dumleglass sen gick jag o la mig!

Och så var de upp i morrse o gå te skolan! :) men jag längtade faktiskt! jag känner mig igång o lite bättre i veckan, bara as trött

när jag kommer hem istället.. Som idag, kom hem åt mat pluggade matte och sov en stund o så nu sitter jag här!


Och i morrn är de en tisdag datum 20/3! Och de betyder 7 MÅNADER MED ANDREAS! :DDD <333

tihihi, jaja där ser man vad tiden går fort! så i morrn ska jag åka in o sola solarium först sen så ska jag va med älsklingen! :D

Yepp yepp! :)


Har startat en ny blogg! http://vick.devote.se gå in och checka den om du vill! :)


 


Puss


Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards