vickitick

Alla inlägg under maj 2012

Av Victoria - 31 maj 2012 20:03

Hellluuu! :D


Kom precis hem från Andreas! :D

Idag så satt jag ju kvar en stund och pluggade, sen så mötte jag Andreas!

Vi har varit ute och gått, varit på Ica Maxi och så :)

Sen så åt vi mat o fikade  och firade hans lillebror!

Han fick en liten slant utav mig!

Han blev jätteglad iallafall :) de är tur!

Och på söndag träffar jag Andreas igen! På balen!

Hihi, usch vad tiden går fort! det är helt sjukt alltså!


Men i morrn så ska jag och mamma på stan iallafall!

Vi ska hitta något till Andreas i studentpresent!

Så vi får se vad de blir :) och vad de bli kan jag inte avslöja i bloggen eftersom att Andreas läser min blogg ;)

Aja, men nu ska jag se på Du är vad du äter och sen se på Revenge! :D


Ha en trevlig kväll! Är ledig i morrn ;)

hihi


  


Pusss <3



Av Victoria - 31 maj 2012 10:44

Hejj hejj alla bloggisar! ;D


Sitter och pluggar, börjar iallafall bli färdig med vård och omsorgen! :D

Känner mig dutti!

I morrn är det redan den 1a juni! Det är helt sjukt vad tiden går fort!

Men det är skönt, snart sommarlov! :D fyfan vad härligt!!

Men man tänker ändå mycket på hur man var när man va liten oxå. 

Man hade det bra då med, nu pluggar man bara för det mesta! och det blir jobbigt i längden.

Men det är sånt man får leva med i två år till typ iallafall! :D

och så har jag idag fått trägga Åsa som ska börja i våran klass efter sommaren!

Väldigt trevlig tjej!


Men här är en låt som jag lyssnade sönder när jag va liten!


Daddy DJ. 


Och den här låten oxå!


Blue da ba dee!


Hihi ha en fortsatt trevlig dag.

Har redan slutat för dagen men jag sitter o väntar på Andreas nu.

Så hoppas han hör av sig snart så man kan gå härifrån skolan :p hahah..


 


Pussssssssaaaaaarrrrr <3

Av Victoria - 31 maj 2012 07:07

Godmorgon!


Skriver lite snabbt nu!

Ska te skolan!

En lektion sen så ska jag plugga!

Sen så kommer andreas och möter mig! :)

Så ska jag va med honom o så!

Men nu måste jag dra!

Bloggar mera sen! :D


 


Puss! :D <3

Av Victoria - 30 maj 2012 20:04

Hejj och godkväll alla bloggisar! :D


Jaa, dagen har varit som den varit..

Jag åkte med två gympalärare ut till Brissund!

Hjälpte dom upp med olika stationer o så.

Sen började de rammla in folk, många åt mat.

Jag åt inte för de va skolans äckliga jävla pastasallad..

Sen så lekte man lite o sen var de fritt en stund sen så fick folket cykla tillbaka till skolan!

Och jag hjälpte till att plocka ihop o åkte sedan till skolan..

Många hade vikit av innan skolan fast än att man inte fick det..

Aja skitvart!

Mamma hämtade mig, sen va vi på apoteket och lite så! Sen åkte vi hem.

Köpte ett födelsedagskort till Elias, Andreas lillebror! Han fyller år i morrn o jag ska dit.

Kan inte komma tomhänt så han få ett kort o så iallafall ;)

Hihi hemlighetsmakeri!


Men lite tankar som far runt i mitt huvud just nu är min värk.

Vad ska man säga och vad ska man göra?

Känner inte att man orkar allt längre heller..

Men det är bara att bita ihop och vara stark inför alla andra!

Masken på, Check!

 

Sånt är livet ibland.

Jag går bara en lektion i skolan i morrn ;)

Jag ska bara in på vård och omsorgen sen slutar jag för i morrn! ;)

SÅ tjugo över nio slutar jag! :D

hihi..

Måste höra av mig till Andreas om det så att han vet de!


Aja nu ska jag fortsätta att se på Arga Snickaren.

Och duscha snart! :D

Har faktiskt pluggat ikväll oxå! dutti chey!

Men ha en fortsatt trevlig kväll! :D


 



Pusss <3


Av Victoria - 30 maj 2012 07:01

Godmorgon alla bloggisar!


Ska skriva en snabbis bara tänkte jag! :)

Idag va de som sagt Friluftsdag.

Gjorde man inte den idag måste man göra den i morrn -.-'

Mår piss o skit idag. men det är bara att bita ihop!

Jag ska inte cykla dock, åker med lärarna pga mina knän.

Hade samma problem på Solberga. Det är lite problematiskt!

Men iallafall, det är stationer i mellan oxå så man ska hålla på massa..

Ska hålla på med detta hela dagen.

Ut till Brissund och grejja liksom, vad fan är de för påhitt!?


Men nu måste jag tyvärr dra!

Men bloggar mera sen när jag kommer hem i eftermiddag!

Så ha en underbar dag idag! :D Hoppas att det fina vädret håller i sig! :D


Dagens outfit!:


    


Pussss <3




Av Victoria - 29 maj 2012 19:54

Godkväll.


Orkar inte blogga så mycket nu.

Har varit hemma idag från skolan.

Haft jätte ont, och inte sovit bra så va helt slut i morrse.

Så gick och la mig igen vid sju och sov till elva.

Gick upp, pappa kom hem. Åkte med honom och åt mat på Gutegrillen.

Sen kom mamma o hämtade mig. Vi åkte förbi skokanonen, köpte ett par nya skor.

Lägger upp bild i morrn!

Sen så va vi förbi mommo och sen handlade vi.

Hem o laga mat, sen så pluggade jag och vilade en stund, ont i magen.

Sen så kom Janne, Nova o Nellie. Pluggade Vård o Omsorg oxå. lite iallafall!

Och nu sitter jag här och glor, ont i huvudet o i kroppen. Svin jävla trött.

Summa summarum så har det inte varit någon bra dag.


Men jag bloggar mera i morrn.

Jävla friluftsdag oxå i morrn.. Skit o piss..

Får se om jag bloggar i morrnbitti!


Kom alltid ihåg mig såhär när du tänker på mig.

Tänk på mig som en glad och positiv tjej.

Jag är stark jag klarar allt!

Jag finns där för dig varenda sekund varje dag 365 dagar om året!

Kom ihåg de. <3


 


Puss <3


Av Victoria - 28 maj 2012 20:50

Godkväll alla kära läsare :)


Ja då siiter man här nu ny duschad :)

Idag har varit en soft dag iallafall i skolan!

Fick sluta tidigare för att jag är fördig med hela 1:ans matte! :D

Så nu har jag ingen mera matte längre!

Så är jag snart färdig med alla jävla uppgifter! Stolt över mig själv!

De var mycket, trodde aldrig att jag skulle klara de! Men jag tog mig igenom de! SÅ stolt! :D

Men nu ska jag visa lite bilder på mig och min baby Linda från lördag! Hur vi såg ut o så! :)


        

Fina vi är liksom!


Och sen igår så köpte jag ett par nya skor! ett par pumps!

Har aldrig ägt ett par! Men nu gör jag de! :D

Så här ser dom ut!


  

Skit snygga! :D <3

 

Yes, de va skit kul i lördags som sagt!

Och i morrn blir de skola, sen hem och pluga det sista som ska göras!

och på onsdag har vi friluftsdag, ska cykla till brissund.. inte kul, o de ska va fult väder!


Yepp har inte så mycket mera att skriva just nu! :)

Ska va med andreas någon dag i veckan oxå, så han får allt färdigt till balen och studenten! :D

Men nu ska jag se på CSI med pappa!

SÅ ha en underbar kväll!


Ett visdomsord innan jag drar:


  


  


Puss <3










Av Victoria - 27 maj 2012 20:30

Godkväll alla bloggisar! :D


Tänkte bara blogga lite snabbt för att visa att jag lever!

Igår va Erika´s fest, de va as kul!

De hade iallafall jag och Linda! Sen vet jag inte med resten.

Men idag har jag ont i huvudet o mina fötter..

Var ju envis och skulle ha på mig mina klackskor så jag får skylla mig själv! ;)

Men jag bloggar mera i morrn istället!

Ha en underbar kväll, o tagga till skolan i morrn! -.-'


 


Ett litet vidsomsord innan bara!

    


Been there, done that! <3


Pusss <3

Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards