vickitick

Alla inlägg under april 2012

Av Victoria - 29 april 2012 14:05

Hejjsan!


orkar inte blogga egentligen!

så skriver bara att jag lever o så!

men jag bloggar mera i morrn när jag orkar o så!

för er som  inte vet har jag feber o ont i lederna just nu!



puss <3

Av Victoria - 27 april 2012 08:44

Hejj!


skriver bara en snabbis!

ska åka vilken minut som helst ner till lassis.

för ni som inte vet så ska jag göra en tarmundersökning :p

haha trevligt, men jag är ärlig så de är bara o gilla läget ;)

men jag har duschat i sån där hibbiskrubb äckel o massa sånt :p

och nu ska jag fixa håret, borsta tänderna o iväg till lassis ! :D

så du får ha en underbar dag, finns alltid på mobilen förutom under "operation" :)



    


PUSSSSAAR! :D <333 

Av Victoria - 25 april 2012 20:50

Helluu! :D


Idag har de varit skola som vanligt!

har dock inte kunnat koncentrera mig klokt..

inte mått bra idag, feber o massa skit som ont i kroppen!

aja, men sen på lunchen så skulle vi ner till Visby strand på en yp föreläsning!

de handlade om droger.. eller cannabis!

aja, men jag o linda fick skjuts ner! jag hade fixat skjuts men de blev icke så!

har man en trasig bil kommer man ej så långt :p

så hon fick ringa sin farmor! :D

men vi kom ner dit, o de va as tråkigt iallafall :p

höll typ på att somna!

aja, kom hem sen iallafall, åt soppa o gick o la mig!

såg på en film, sen så skulle jag gå upp men orkade inte o somnade :p

o sov till tjugo i åtta! Trodde att mamma skulle väcka mi!


aja, nu undrar ni säkert varför jag har Rubriken "Dieten börjar.. NU!"

men på fredag ska jag göra en undersökning utav magen!

aja, så jag får bara leva på soppa idag!

och i morrn får jag bara dricka massa, inte äta på hela dagen!

och på fredag så får jag inte äta efter 00.00 på natten!

så de är värdelöst, haha men de kommer att bli bra iallafall! :D


men nu ska jag duscha en snabbis o sussa igen!

är helt jävla slut ändå..

inte så kul, så är de Nationella i svenska, skriv delen i morrrn!

så de känns lite motigt att göra nationella utan att äta x)

men hoppas att de löser sig o att man fokuserar tillräckligt!


Nu ska jag duscha!

bloggar mera i morrn! :D


  


Puss <3










Av Victoria - 24 april 2012 18:56

Helluuu! :D


Idag va de Nationella! De känndes bra! blev färdig efter en timme :p

då gick jag ut o väntade på Linda! för i skulle ner på stan o käka :)

Vi åkte ner på stan iallafall, vi gick runt lite o kollade!

sen gick vi på Subway o åt ! ;)

Andreas, axel, my o alex va med oxå !

Sen så skulle vi åka bussen tebaka te skolan!

men de va knökfullt på bussen! så vi fick allihopa stå uppå varandra!

haha, aja väl tillbaka i skolan trodde jag att jag skulle gör med.provet

men hon tyckte att jag skulle göra de i morrn, men då så ska vi te Visby strand!

ska dit på någon genomgång, något med knark o skit :p aja så kunde inte göra de i morrn!

så får göra de nästa vecka! :)


men annars så har de inte varit så mycket mera idag!

har lagat o ätit mat! pluggat lite!

men vilar mest, är helt slut efter dagens skrivning!
men aja hoppas att de är bättre i morrn! men måste te skolan! :D

vill inte missa tid med mina älskade!


Nej men nu ska jag lyssna på lite musik sen så bara vila :)

men bloggar kanske mera sen!

annars så gör jag de i morrn!! :D


  


Puss <3 










Av Victoria - 23 april 2012 20:43

Helluu ! :D


Har ju varit ledig idag! :)

i morrse skulle jag åka te nea pea 10!

men mamma väckte mig halv nio!

och då hade jag mess på mobilen från nea!

man kan säga att jag o mamma skyndade oss dit..

men de är inget jag behöver snacka om liksom!

men sen så va jag där te halv tre iallafall! för då hämtade mamma mig!

skulle ner på lassis på "inskrivinig" och te narkosen!

ska göra en undersökning på fredag.. och ska sövas ned.

men aja, sen så åkte jag o mamma o handlade!

sen åkte vi hem o lagade mat! och efter maten så!!

Då jävlar! OMG!!

Haha pappa tyckte att vi skulle ut och..


Övningsköra!!!!!

 

haha de va första gången jag skulle de!

 men de gick verkligen skit bra ! :D faktiskt stolt över mig själv! :D

pappa sa oxå att han tyckte att jag va dutti :*


yes, sen kom vi hem o då duschade jag o nu laddar jag inför Nationella i morrn!

så de blir säkert skit bra iallafall :D

yes hoppas de iallafall :) de o sen medicinprovet!!

aja, men jag bloggar mera i morrn!

ska se på CSI nu! :D


  


Puss <3









Av Victoria - 22 april 2012 16:05

Hejj hejj alla som är bakis o skakis!

o resten som inte e de ;)


jaja igår så var vi på rally :)

hämtade andreas sen åkte vi ut o tittade!

vi grillade korv o hade mys!

jag hade dock jävligt ont o så men de var bara att härda ut!

sen kom vi hem duschade o så. drack lite ;)

sen va de iväg ner te janne o erica o byta bil!

mamma körde, pappa o janne satt fram!

jag, jimma, andreas, erica o kenneth satt i baksätet!

vi kom ner te visby strand o så!

väntade en stund på matte, o några så innan vi gick in!

sen gick vi in. de va lite plats o skit!

men fick mat o så! sen så tog de ett tag, sen blev de prisutdelning!

sen så fick man vänta ett tag till, sen började dansen!


aja sen hände de graj men de vill jag inte snacka om..

men nu ska jag snart börja laga mat!

Bloggar mera sen ikväll, är ledig i morrn ;)


  


Pussar <3 









Av Victoria - 20 april 2012 13:26

Men kenna!


gick aldrig te skolan i morrse.. mina armar va as svullna o shit..

så jag stannade hemma o sov en stund till!

Sen gick jag upp o följde med mamma ner te Lölla o fixade ett namn te pappas Rallybil!

Sen så åkte vi hem med de o så. och åkte te stan!

Mamma hämtade sin medicin, och vi handlade lite sen te macken o va där ett tag o hängde ;) haha, väntade på att klockan skulle bli 12 så att vi kunde köpa program!


Men sen hem o fullt med folk som vanligt!

Snart åka te stan med pappa, och sen hem igen!

Packa ihop allt, hämta andreas o ut o titta! :D

Yes så är de!

Men har inte tid o sitta här längre!

Får dricka upp kaffet, sen så ut te pappa o se hur de går!


Ha en underbar dag i detta fula vädret!


 



Puss <3






Av Victoria - 19 april 2012 20:23

Men kenna fan!


Nu sitter jag här igen :p

haha, aja!

Men de märks iallafall att de är Rally Gotland påväg!

folk kommer o åker hela jävla tiden :p

alla ska ha hjälp av pappa och de blir inte en lugn stund!
undrar hur dags de blir tyst här ikväll!

och i morrn ska pappa upp fem liksom :p helt sjukt!

aja, så är de när alla ska ha hjälp o så utav pappa!
de blir ett rätt hektiskt liv då, mycket folk o annat grajs :P


Yes så kan de vara!

Nej men nu får jag väl ta att gå ut o kolla vad de är för folk här nu o inte!

Sen ska jag se Revenge eller om jag ser de på söndag :)

Men ha ett helvete sålänge! ;)


  


Puss o jaa ;) <3




Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards