vickitick

Alla inlägg under februari 2012

Av Victoria - 23 februari 2012 20:24

Men hellu alla bloggisar! :D


Idag va näst sista dagen på praktiken! sista dagen med min handledare!!

Så jag baka kladdkaka igår kväll, och så fixade jag ihop lite saker till han :) choklad o lite så!

Så vi åt kladdkaka o alla tyckte som tur va att den va god iallafall! :D

Sen så åkte jag hem, och jag åt mat, sen så sov jag film en stund! ;) hahah

Men sen så sitter jag här och har fixat lite val på dexter och kollat upp lite betyg!

och de ser väldigt bra ut iallafall! :DD

Så de känns ju jätte bra iallafall, hoppas att de fortsätter såhär!


Men i morrn ska jag vara med min underbaring Iza!

Men först jobba sista dagen mellan 7-16!

Sen så drar jag hem te henne, så får vi se vad som händer!

Ska prata massa iallafall, har mycket att prata om o göra liksom!

Just nu behöver hon mitt stöd så då finns jag här för mina vänner! <3


Jupp så är de!

Men nu ska jag titta vidare på Once upon a time, sedan Revenge! :D


 


Puss <3



Av Victoria - 22 februari 2012 22:22

Hellu!!


Sitter vid datan, och ser på BB på tv´n samtidigt! :)

Hahah de är så jävla sjukt! fattar inte alltså, knäppa är dom :p

skulle aldrig kunna vara med i de själv!


Men iallafall, i morrn är de sista dagen med Ola min handledare på praktiken!

De känns jätte hemskt! Men har liten överraskinig till honom i morrn!
men jobbar fredag oxå med barbro!

Men jag kommer sakna stället som fan dock! och de är inte kul!

De känns verkligen hemskt! :(

Usch, de gör fan ont i magen! de är helt värdelöst att man ska bli så fäst!


Men så är livet, bara att försöka att ta sig vidare!

Har garanterat sommarjobb nästa sommar iallafall, måste ju va 18, fyller bara 17 juh!

Så de gick o sket sig liksom!

Men va en sväng på stan en stund innan! :)

Yes, men sen så har de inte hänt så mycket dock ..

har tråkigt nu, så ska gå o lägga mig nu tror jag! Men bloggar mera i morrn!

Jobbar 7-16! :) Så jag bloggar i morrn kväll igen!

Så ha en god natt sömn, sov gott o dröm sött! :D


 


Puss <3




Av Victoria - 21 februari 2012 21:55

Lite bilder jag tog i sommras!!


     

Det var bland som sista daganra med klassen 9F.

Ni är saknade i mina ögon, även om jag inte lärde känna alla bra under dom åren!

Men ni är underbara allihopa tycker jag verkligen!

Kan ännu sitta och tänka tillbaka på alla minnen som finns!

Minns de som igår! Även om de mera än 8 månader sen!

Älskde 9F! <3

Av Victoria - 21 februari 2012 21:00

God kväll allihopa! :D


Idag har jag varit på stan med min fina älskling Linda! :D

De var jätte mys! Vi va på Subway och åt mat, sen gick vi på stan och gick runt!
Hade kul, pratade mycket och var i många affärer o skrattade mycket!

Jag köpte en sak! men bara överdelen, hade inte med mig så mycket pengar eftersom jag inte skulle köpa något! ;) haha

Men de här köpte jag!!


All swim push up

Fin??


Sen så va vi på Siesta o fikade med en Semla! ;) haha vilka tjockisar vi varit idag! ;) hahaha

Men de händer inte så ofta så de får väl gå :p ska börja träna klokt snart hoppas jag! :)

Sen så åkte hon bussen hem, så träffade jag på Ida, hon väntade på Kendra!

Så träffade jag en annan Linda och malin, maja, miranda, jonte o Robin! :D haha hemskt vad folk man träffat! ;)

haha, aja de är ju bara kul iallafall! :) så skönt at vart ledig idag!

Sen kom pappa o hämtade mig, vi åkte hem slappade, bytte kläder sen så åkte vi på möte på solberga!

Ett GMF möte :) de var sådär kul, de enda som var roligt va att pappa hämtade Pris! :D

Klubbmästare!


Yes, men nu är jag hemma o laddar för praktik i morrn!

mellan 14-21! Hoppas att de blir kul, älskar att jobba kväll!

Jupp, men nu ska jag se på tv! Ha en fortsatt bra kväll! :)


 


Puss <3




Av Victoria - 20 februari 2012 21:20

Godkväll!!


Jaha, då var de den 20de februari! :D och ett halvår med min älskling!!!

De är sjukt vad tiden kan gå fort, helt underbar tid dock!

Den tiden vi har framför oss kommer innehålla alla möjliga hinder!

Men vi har tagigt oss igenom mycket redan, så de kommer inte vara något problem!

Du är bäst och mest underbar i hela världen!

Älskar dig verkligen, du är mitt allt!

Du är mitt hjärta, min guldgruva!

Du betyder allt för mig!

Och jag vill inte förlora dig!

Love you bby! <33

 

    

  

Puss

Av Victoria - 19 februari 2012 21:09

Godkväll bloggisar! :))


Sitter o tittar på Firman just nu, vet att Big Brother började ikväll :p men pappa ville se Firman så de fick bli så!

Aja strunt samma!

I fredags så sov jag hemma hos mommo, och igår jobbade jag mellan sju o ett!

Sen kom mamma o hämtade mig, så hämtade vi älsklingen o åkte hem :)

När vi kom hem va Erica o Nellie här! Och så kom Janne o Nova sen oxå!

Sen va dom här till typ fyra, men jag började göra mig i ordning vid tre typ. vi skulle ju iväg vid halv fem!
Så åkte vi på DM- mötet i västerhejde där pappa hämtade Dm-guldet!!!! :D och sedan vidare ut till Ala på 30-års fest! :)

De va trevligt, de var de verkligen! Lite tråkigt att de kom igång så sent med musiken o de bara..

Men vi kom hem vid halv tre/tre typ.. Då gick vi o la oss o så vakande jag o Andreas vid halv elva typ :)

Eller vi gick upp då, vaknade tidigare!


Och idag har vi varit barnvakt till Nova o Nellie :) de var faktiskt kul, gick skitbra!

Pappa o Janne va ute i garaget och höll på o Erica jobbade så barnen fick va inne vid oss!

Vi spelade spel, målade och sen åkte vi te stan o hämtade pizza! ;)

De va MUMMA de!!!

Yes, och i morrn är de jobb igen! Mellan 07-16! Sen va med älsklingen!

Vi firar ett halvår i morrn! :DD Redan 6 månader liksom! helt sjukt!!


Yes, men nu ska jag snart gå o lägga mig, ska upp vid halv sex i morrrn..

Så jag bloggar mera i morrn förhoppningsvis! :D

Men hör av mig i morrn då om inte senare igen :)


 


Puss <3





Av Victoria - 17 februari 2012 09:51

Hellu! :D


Ska bara skriva lite snabbt nu!

Ska sova hos mommo inatt, ska åka in te stan nu med mamma till hennes sjukgymnast!

Och sen åka o handla och åka te jobbet :)

Så jobbar jag mellan 13-21 så de blir kul! så hämtar mommo mig när jag slutat!

och så ska jag kanske träffa älsklingen en stund, men vi får se :)

och sova hos mommo upp sju på lördag och jobba mellan 07-13!

sedan kommer mamma o andreas o hämtar mig och så åker vi hem o gör oss i ordning och sedan äter åker iväg

för att hämta pappas DM-guld och sen till Ala på 30-års fest!!! ;D hahaha skit kul!

men nu ska jag dra ha en bra dag! :)


   

läs min andra blogg http://ttickans.blogg.se börjat blogga där igen! :)

Puss <3

Av Victoria - 17 februari 2012 09:51

Hellu! :D


Ska bara skriva lite snabbt nu!

Ska sova hos mommo inatt, ska åka in te stan nu med mamma till hennes sjukgymnast!

Och sen åka o handla och åka te jobbet :)

Så jobbar jag mellan 13-21 så de blir kul! så hämtar mommo mig när jag slutat!

och så ska jag kanske träffa älsklingen en stund, men vi får se :)

och sova hos mommo upp sju på lördag och jobba mellan 07-13!

sedan kommer mamma o andreas o hämtar mig och så åker vi hem o gör oss i ordning och sedan äter åker iväg

för att hämta pappas DM-guld och sen till Ala på 30-års fest!!! ;D hahaha skit kul!

men nu ska jag dra ha en bra dag! :)


   


Puss <3

Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards