vickitick

Alla inlägg under juni 2012

Av Victoria - 30 juni 2012 22:36

Godkväll alla där ute i mörkret!


Jag sitter här med Lina och pratar massa.

Vi har ätit mat och sitter och chillar just nu!

Dagen har varit hektisk, service o massa!

Vi åkte och lämnade släpet först sen till Servicen.

Där var vi mellan tio och fem halv sex typ!

Vi har käkat o pratat och skrattat och haft skojj!

Och så har jag brännt mig som fan på köpet!

Men så är det ju, tyvärr ;) haha

Om man bara ändå kunde behålla färgen så skulle det vara underbart!

Men jag blir ju bara röd som en kräfta sen så försvinner det typ!


Men vi handlade efter allt iallafall sen åkte vi hit och grillad och käkade!
Och drack lite cider oxå kanske? ;) haha

De va gött!

Då försvinner smärtan från brännan ! Har ännnu bh banden kvar på axlarna!


Yes, men snart är det suss dax!

Sen upp i morrn och packa o städa!

Sen ska vi nog shoppa lite igen, hihihi ;)

Men jag bloggar mera i morrn!

Så ha en underbar natt typ!


Och Grattis Till underbara FRIIIIDAA! :D <3

Och Till Bea! :) <3



Ett visdomsord innan vi sussar! :)



Så sant som det är sagt!


Godnatt! :) Puss <3 






Av Victoria - 29 juni 2012 18:31

Hejj hejj alla ! :D


Sitter just nu här med Nova o Nellie :)

Vi lyssnar på musik o myser en massa.

Vi har åkt båten, men det gick bra trots att jag är åksjuk!

Sen så kom vi fram och åkte dit vi ska sova.

Vi åkte o hämtade mat på någon grill. Sen åt vi!

Sen så drog vi te Växjö city och SHOPPADE! :D hahah

Kommer massa bilder iallafall!


Där här lyssnar vi på ;)



Top Cats - Baby Doll.


På båten :)


   


Vad jag har köpt :)


Rosa L.A tröja - Gina Tricot. Skjorta - Gina Tricot. Halsbandet - GinaTricot. Svarta linnet - Monki. Öronhängen - Glitter.

Och parfymen från Kicks.


     


Jag, Nova & Nellie! :) <3


     









Pusss :D <3



Av Victoria - 28 juni 2012 22:08

Hellu, eller godkväll!

Eller godnatt snarare ska man säga :P


Ja, i morrn åker vi te fastlandet, på Rally! :D Till Växjö :)

Och båten går sju, så jag ska upp halv fem.

Packa färdigt och fixa ut allt i pappas bil.

Så det kommer att ta ett tag, så ska man göra sig i ordning själv oxå!

Sen så kan man åka iväg.

Hatar att åka båt egentligen, men aja.


Idag så har jag varit med Andreas :)

Han, jag o mamma va o handlade i förmiddags!

STOR handlade inför helgen!

Sen så åkte vi hem, vi såg film och vilade.

Sen åt vi mat och så :)

Sen körde vi hem honom o åkte te Ica Maxi o handlade grillkol.

Sen hem och packa lite och fixa.

Sen te stan igen och hämtade några pappaer hos någon och sen tankade vi bussen och några dunkar till Rallybilen! :) SÅ jag o mamma har varit duttia!


Men Dagens låt blir den här.

Man blir så glad utav den här låten.

Och sen när Robert Gustavsson härmar Peps Persson!

Haha favvo i mina ögon, man skrattar åt likheten och barnsligheten!

Enjoy!


O´BOY! :D


 

Saknar dig min Älskling! <3333


PUSS! :D <3
















Av Victoria - 26 juni 2012 23:53

Helllu! :D


Idag lämnade jag tillbaka epilatorn, och köpte den nya platt/locktången av från Babyliss!

Åhh vad glad jag var! :D hihih.

Den är skitbra! Men jag har svårt att få in snitsen till lockarna!

Men det kommer väl bli bättre hoppas jag iallafall! ;)

Sen när jag kom hem hjälpte jag pappa i garaget!

Målat och fixat en massa! Kul juh!

Och bilen Måste bli färdig till torsdagskväll liksom!

Och det första jag ska göra i morrnbitti är att gå upp och ut o målat lite grejer åt pappa! Så de blir upp och work work! Sen göra sig i ordning och sen åka te stan!


Yes, i morrn blir det stan med mamma.

Sen fika med Andreas o hans mamma.

Sen på bolaget med Andreas, han ska köpa för att se att det går haha ;)

Nej men mest för känslan! :D

Yes så det blir en underbar dag iallafall, hoppas bara att det blir fint väder oxå!

Nej men nu ska jag nog gå o lägga mig tror jag..

Godnatt alla bloggisar! :D


LÄS http://sex-love.bloggplatsen.se

BLOGGAT OM SEXLEKSAKER. INTRESSANT! CHECKA IN IALLAFALL
LÄMNA TIPS OCH IDÈER TILL MIG OXÅ!
DU KAN ALLTID VARA ANONYM!


PUSSSAR <3


Av Victoria - 24 juni 2012 21:34

Godkväll!


Börjar med ett inlägg till Andreas som fyller 20 år idag! :D


Grattis underbara du på din födelsedag!

Äntligen 20 år.

Nu kan du verkligen känna dig fri till att göra vad du vill!

Hoppas du haft en underbar dag iallafall!

Älskar dig Andreas !  

Systemet som gäller i morrn?


 


Jag har varit hemma hos Andreas idag!

Han fick 300 kr och en kväll med bio och mat :)

Och hemma hos han fick man massa mat och efterrätt och trevligt sällskap!

Yes, och i morrn ska vi på stan sen skan han få Reyban brillor av sin mamma.

Och sen så ska han tatuera sig! :D och jag ska följa med!

Så jag bloggar mera i morrn, helst innan stan om jag hinner det! :)

Ha en underbar kväll!


PS. LÄS MIN ANDRA BLOGG. MASSA BRA TIPS!

http://sex-love.bloggplatsen.se


Pussar & Kramar <3


Av Victoria - 23 juni 2012 22:42

Helluu och godkväll alla bloggisar! :D


Ska börja med att berätta om veckan o helgen.

I onsdags så fyllde jag år ju. Jag fick pengar samanlagt 2200 kr, sen en epilator, en tröja och ett kinderägg utav Nea Pea ;)

haha, jaja de va mumma det du! och ett spel utav Linda.

Sen så på kvällen så sov Linda här! Vi spelade spelet och tittade på film.

Sen dagen efter så körde vi te stan hon gick på ett möte sen så drog jag o mamma på bolaget!

Sen hämtade vi Andreas o runt lite och handlade.

Och sen så sussade Andreas här.

Igår så åkte vi till Erica o firade midsommar, vi va i Lickershamn o dansade oxå.

Sen på kvällen grillade vi. Det va mys, men de började sen senare att regna, men janne hade satt upp sitt AutoExperten tält så det gjorde inget, men vi satte inne iallafall för det va ju ändå kallt :P

Sen kom vi hem runt ett eller något.

Och idag så har janne, erica o barnen varit här, vi har grillat o ätit mat!

Och Andreas har sussat här i nättras med, men nu har han åkt hem!

och i morrn fyller han år, 20 JÄVLA BAST alltså! :D hahah <333 Helt underbart!



Ikväll så testade jag på att använda epilatorn, den va värdelös.. satt i tio min och det funkade inte alls typ..

Så ska försöka lämna tebaka den o få pengarna, tänker inte behålla något som inte funkar som det ska :p

MEN DET GJORDE FUCKING JÄVLA ONT!

Känslan va liksom som om det stack och brann till på benet när det drog ur hårstråna. Usch nej aldrig mer!


Men nu ska jag snart gå i säng, eller inte gå i sängen men gå o lägga mi ;)

Så godnatt ocg ha en fortsatt underbar kväll!


 


Puss <3


Av Victoria - 19 juni 2012 21:35

Godkväll alla bloggisar! :D


jaa, idag har jag städat som en dåre! Sen så handlat för i morrn..

Det är vad jag har gjort hela dagen, och sen lagat mat och fixat!

Och sen pratat i telefon mycket idag oxå :p haha..

Aja, så blir det ibland! Det gör inget! Blir glad när folk ringer! :D


Här kommer lite bilder på vad jag önskar mig! :D



1.   2. 3.


Nu har jag inte satt dom i ordning som jag önskar.. 1. En epilator. 2. En platt/locktång från Babyliss. 3. Money! ;)


Hoppas att jag får något utav det i morgon iallafall! :) Men vi får se vad det blir! Och vem som skriver Grattis först inatt! ;) haha!


Men nu ska jag surfa vidare och blogga på dom andra bloggarna!


http://endometrios.bloggplatsen.se  Handlar om Endomterios, om mig och om hjälp för dig.

och

http://sex-love.bloggplatsen.se En kärleks och sex blogg, om info och massa annat.


Så gå gärna in och checka dom andra bloggarna oxå och kommentera gärna!

Ha en undebar kväll!



 




PUSS :D <3




Av Victoria - 18 juni 2012 20:57

Godkväll bloggisar! :D


Idag så har jag varit i stan med Andreas, vi va på björkmans bilskola och han bokade halkkörning.

Sen så gick vi till Arbetsförmedlingen och där skrev han in sig! Det tog över en timme iallafall! Usch va tråkigt de va..

Men sen åkte vi hem, vi hade med oss Prisse för mommo har gjort något nere på ögonmottagningen så att hon kan typ inte va ute i solljuset! Så vi fick ta med Prisse hem! Men det gör inget! :D haha.

Men för en stund så åkte Andreas hem, vi har sett på film och snackat mycket iallafall :)

Orkade inte städa idag! -.-' Så det bli DUBBELT upp i morrn istället! haha men aja så är de ;)

Yes, men det spelar ingen roll iallafall :)


Så nu ser jag på tv, är trött ändå liksom. Ska sussa tidigt ikväll! Så man kan upp i morrn och fixa!

Handla, baka, städa och allt annat skit! x) mycket ska fixas bara för att man fyller år!

Men lite tankar man har i huvudet!


Jaa, på onsdag fyller jag 17.

Fy sjutton.

En ålder som är ett mellanting.

16 får man övningsköra och 18 är man myndig.

Men vafan 17 då!? Då händer inte ett skit.

Det suger. Men det är iallafall ett år närmare 18!

Det finns iallafall en låt om att vara 17 år.

 

 

De va 17 år.

17 år i staden.

Där jag växte upp å så.

Märker du hur fort det går? 


Sen så vill jag skriva några rader till dom som gör mina vänner illa!


Ni som rör eller säger något illa om mina vänner ligger jävligt illa till.

Så tänk fan efter innan du säger eller gör något!

Annars har du inte ett rolig jävla liv längre! fattar du de?!

Hatar falska jävla personer som snackar en jävla massa skit och pressar folk!

SÅ GE FAN I ATT GÅ PÅ MINA VÄNNER!

Hör ni det som gör det! FY FAN FÖR ATT FOLK SOM ER FÅR LEVA!

USCH I HELVETE!!


Some die young....

Hoppas att det var tydligt nog!

Yes, men nu ska jag surfa vidare! :D

Så vi höres en sväng i morrn iallafall! SÅ ha en underbar kväll o sussa så gott!!


  



Pusss <3

Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards