vickitick

Alla inlägg under november 2012

Av Victoria - 27 november 2012 20:40

Hellluu :)


fyfan vad trött jag är alltså :p

vill bara sova i flera jävla dagar, tur att man ännu har 1 och ett halvt år kvar i skolan!

för att jobba är jobbigt, jobbar hela veckan!

i morrn 12-21.15,

torsdag 06.55-15.25,

fredag skolan,

lördag 06.55-12.00

och söndag 12-21.15

På fredag åker pappa på fastlandet o hämtar lite graj till en visning på lördag!

då ska jag o mamma käka lax ;) och kanske åka till väskinde :)

men vi får se vad som händer! ta det lite lugnt, och hälsa på Silfver familjen som man inte

träffat på 100 år, som det känns...


Yepp, handla o morrn med mamma sen jobbet!

fan vad det är kul ändå, stormtrivs som fan! :D härligt det iallafall!

Men skola på fredagar är piss, man missar ju timmar som man kunde jobbat!


Nej men nu ska jag tagga inför House! :D

Ha en underbar kväll så bloggar jag mera i morrn om jag hinner!!


   


XOXO


Av Victoria - 26 november 2012 20:34

Godkväll! :))


Här sitter jag och tittar på 112 på liv och död!

Väntar på CSI! :D Hoppas att programmet är bra ikväll!

Fast det är det typ alltid.


Ja, har varit sjuk lite så missat några timmar på praktiken!

Och nu ska jag jobba igen det, och jobba hela veckan!

Det kommer att bli tufft, men det SKA jag klara har jag bestämt!

Men det är jätte kul och jag trivs jätte bra!! :D

Hoppas att man kan få sommarjobb, det är jätte kul och man lär sig så mycket!


På lördag så är det julbord på kvällen, på Hwitstjärna :)

Det ska bli kul och mysigt, fick byta tider på söndag så jag slapp det tidiga klockan sju näsa morgon ;)

haha, så börjar tolv istället!!

Yepp, men jag lever iallafall, har inte orkat blogga..

antingen mått dåligt eller varit för mycket runt omkring!!


Ha det gött sålänge! :D


 


XOXO


Av Victoria - 19 november 2012 09:31

Goddag :)


aa, i helgen skulle jag haft praktik! Men det blev inte så..

jag har varit jätte förkyld och är det ännu.. feber och jätte ont i halsen osv..

idag är det lite bättre iallafall! Men är ledig idag och o morrn, så får vila ut!

Igår så kände jag för att städa, så jag fixade lite i mitt kläderum..

Och ska ännu in där och vika ihop kläderna och fixa lite!


Måste fortsätta att bygga på drömhuset och så, så att det blir klart! :)

Men det är inte så mycket kvar nu iallafall!

Men det är småfix och det tar en stund iallafall!


Yes, men jag kanske bloggar mera sen! vi får se :)

Ha det bäst såläänge! :D


 


XOXO


Av Victoria - 19 november 2012 09:23

Goddag :)


Jaa, nu är det så att mitt minne är kasst ;)

Så jag vet faktiskt inte vad jag köpte senast tyvärr :o

Haha, men så är det! :)

Dag 13 kommer i morrn med iallafall :)


XOXO

Av Victoria - 15 november 2012 20:20



Att må som jag mår

är det ingen som förstår

leva som jag gör,

det är dock inte som jag bör.

Livet är tufft och hårt,

att prata om det är svårt.

Riva i mina känslor är farligt

men att se mig må dåligt är inte vanligt.

ni gör mitt liv, mamma och pappa

utan er så skulle jag tappa

min glädje och min livslust

i denna tid, som nu bär vid

att jag faktiskt mår dåligt

att inte orka hålla vid,

denna mask som är vid liv.

att nu den tappa och du får se

vad det är som du inte vet.



Av Victoria - 15 november 2012 17:16

Hejj hopp igen! :D


Jaa, nu har jag haft praktik tre dagar :)

Det har gått jätte bra, trött som fan bara haha!

Får inte sova på natten trotts att jag är så sjukt trött..

Hade utvecklingssamtal igår med, det gick bra!

Och jag fick ett A i rörelseorgansprovet!! :') så jävla glaaad!!! :D

Så i morrn ska jag fira allt möjligt :)


Ska på stan med Andreas efter skolan, går i skolan på fredagar även fast vi har praktik.

Stan, äta lite mat och sen gå på bio och se Breaking Dawn - Part 2! :DDD

Ska bli jätte kul, det behövs!

Men sen jobbar jag lördag, börjar 06.55 -.-'

Och söndag med, men då börjar jag kvart över fyra iallafall!


Ska hålla ett tal i morrn på engelskan, får se hur det går!

Yes, men bloggar mer sen om jag orkar!

Ha det bäst sålänge :)


 


XOXO




Av Victoria - 15 november 2012 17:05

Godkväll :)


Dag 11 nu då! Här kommer den!


Jag skulle vilja byta liv med  min lilla kusin Nellie..

Hon är 3 år gammal, när man är så liten så slipper man tänka.

Man kan bara leka och ha kul och lära sig saker!

Man slipper tänka på tvång och annat skit i världen!

bara få vara och få massa kompisar och sånt!

Så den personen och därför! :)


 


XOXO


Av Victoria - 12 november 2012 11:00

Hejj igen! :)


Dag 10 nu då, som handlar om vad jag har i min väska!

Då tar jag en vanlig skoldag, för nu har jag inget i mirn väska :P


  • Sminkväska
  • Laktos tabletter
  • Inhalator
  • Lypsyl
  • Idomin
  • Hörlurar
  • Tuggummi
  • Skåpnycklar
  • Hemmanycklar

Det är typ det jag har i min väska, kommer inte på mera nu iallafall!

haha :)


XOXO


Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards