vickitick

Alla inlägg under december 2011

Av Victoria - 20 december 2011 07:05

Godmorgon! :)


Sitter här och mår inge bra just nu. Har inte sovit mycket inatt..

Har vaknat och mått skit hela jävla natten!! Så de är ju inte så kul :(

De är sjukt jobbigt iallafall!

Men så är de väl ibland tyvärr, vad kan man göra åt de då?

och så börjar jag få ont i mina leder nu oxå, pga vintern.. Hoppas de inte är något annar bara!

Orkar inte med mera än dom problemen jag redan har!

Yesbox!


Men nu till något annat! :D


Idag är de 4 månader tillsammans med min älskling! :D <3

Det är så underbart att ha dig som min pojkvän! Du är så underbar,

och så gullig! Du ÄR verkligen min dröm kille om jag tänker efter lite!

Som vi låg och pratade om, du har verkligen allt jag vill att min kille ska ha!

Så du är helt jävla perfekt, även om folk säger att du inte kan vara de så ÄR du de!

Puss puss älskar dig min ängel! Du är mitt ALLT!!! <3


  


Bloggar mera sen kanske, får se :) Slutar 11.15 idag ;)

Ha en bra dag!


Puss <3







Av Victoria - 19 december 2011 21:30

Helluu!


I morrn så ska jag på stan med älsklingen, mamma o mommo en stund!

Sen så ska jag med älsklingen hem, vi firar ju 4a månader tsm i morrn!!!!!

Åhh vad kul, längtar till halvåret! Men de kommer ännu!

Yepp, vill leva med dig livet ut älskling!  Du är min ängel, mitt liv!


Men så i morrn, skola, matteprov , stan, sen älsklingen!

Så ser min dag i morrn ut! Och på onsdag, en vanlig dag i skolan sen julavslutning!

Och sen inget mera då tror jag. och torsdag vet jag inte heller??

Fredag, hjälpa mamma här hemma, tror de blir så på torsdag med!

Och lördag är de ju JULAFTON!!! hahah, äntligen!

Och på söndag fira med flera familjemedlemmar som vi inte firar med på jul i år!

Yepp, och måndag stan med mamma på mellandagsrean!

Och tisdag ska jag nog vara med Moa tror jag!

Men vi får se hur allt blir och så!


Yes, hur ser din Julvecka ut? Skriv gärna en kommentar och berätta lite om dina julvanor!


Men nu ska jag se de sista på CSI! Bloggar mera i morrn!

Ha en underbar kväll nu, kommentera o fråga om de är något eller nått annat?

Så skriv, kommentera!


 

Puss





Av Victoria - 19 december 2011 20:50

Godkväll!


Här får ni lite roliga tips på musik!


We don´t want no skinny Bitches!


Alla manglar på nu!!


Wiggle, wiggle, wiggle, wiggle, wiggle YEAH!!!


Lyssna och Njut!

Puss.




Av Victoria - 19 december 2011 07:04

Hellu! :D


Eller godmorgon kanske! ;) hahah..

Jaa, jag har lagt upp dom nya bilderna på datan nu.. ska ännu upp här! :)

Men jag får se, tar väl en bild i taget eller något tror jag! :)

Men vi får se hur de blir!

Men idag så ska jag hem och plugga inför matteprovet i morrn!

Och så ska jag med mamma ner på lassis idag, hon ska ta bort leverfläckar!

Så jag vill följa med henne ner, och hon vill de med så då gör jag de! :)

Men jag måste dra nu inann klockan blir för mycket! så jag Inte missar bussen!

Ha en underbar dag alla bloggisar! :D


 


Puss! <3



Av Victoria - 18 december 2011 19:33

Godkväll alla bloggisar! :D


Hoppas ni haft en bra helg? :)

Visst de är ännu söndag dock, men helgen är ju redan slut liksom!

Jaja så är de! :) Och på tisdag så har jag och andreas arit tsm i 4a månader! :D <3

tihih, vad mysigt! tiden går så fort! Året är snart slut! SÅ då kan man lägga de bakom sig!

och så kan man ta nya tag i livet och göra de bättre nästa år!


Ja, men nu ska jag komma till de som rubriken handlar om!

De handlar om min hårfärg! om vilken färg jag ska ha!

antingen: vanlig brun, mörkbrun ( som jag haft dom senaste gångerna) eller om jag ska bli ljushårig?

Asså mot blond hållet! kanske inte blondblond, men liksom ljushårig! :)

Så snälla hjälp mig att välja färg! :D Skriv en kommentar, de går ju fort! och skriv vilken färg! :D

Du kan ju gärna fråga något eller säga något annat trevligt samtidigt om du vill!

Så kom igen och släng in en kommentar! :D

Ska dra nu, men jag bloggar mera i morrn.. innan eller efter skolan eller båda! :D


 


Puss puss <33

Av Victoria - 17 december 2011 08:51

Godmorgon! :D


Satt mig vid datan en liten stund nu när jag har tid!

Men jag skulle bara tala om lite saker!

Är med älsklingen ich vi ska äta frukost nu typ :) har köpt hem Frosties! ;) hahah

MUMMA vad gott! De var länge sen man åt de! Så de ska bli mumma!

Idag ska vi in te stan och så, hyra nya filmer o så tror jag :)

Och sen hem o mysa massa!

Och igår fick jag reda på hur de gick för mig på Nervsystemet-provet!

Var ju skit nervös inför att göra de! Men jag fick ett B på de! :D

De är alltså VG+! :D As bra känndes de!

Jag som var skitnervös, men de gick as bra iallafall! :)

Yesbox, nej men nu måste jag äta frukost med älsklingen, han ropar på mig!

Ha en underbar dag allihopa och krya på er ni som är bakis! ;) hehe..


Puss puss <33

Av Victoria - 15 december 2011 21:54

Hejjsan hoppsan! :D


Sitter här och gör inte så mycket.. Har precis sett färdigt Criminal Minds! :)

Asbra! Älskar alla sånna programm! Egentligen så skulle jag behöva plugga lite mera engelska..

Men jag orkar inte är as trött :(  Jag ska skriva färdigt en text och skriva rent den o plugga glosor!

Har redan pluggat på glosorna lite.. Men inte så mycket! och har bara lite text kvar att srkiva!

Men måste skriva rent de oxå, översätter från egngelska till svenska :) De ät lätt dock..

Så inte så kul, men man för träna sig lite iallafall!

Så de är lite mycket i skolan nu, plus att jag ska redovisa något om I Taket Lyser Stjärnorna!

Så de är lite mycket just nu, men de ordnar sig! :)


Men i morrn så ska jag gå på stan en stund med Angelica :) Min bby!

Sen så ska jag vara med andreas! :) Min Älskling! :D haha <33

Åhh vad jag saknar min älskling! har inte träffat han sen i tisdags! :(

Vad man kan sakna personer mycket ibland! Men så är de! It´s Life!

Måste ännu köpa massa julklappar oxå! inte färdig ännu med de!!

Huu börjar bli mycket nu, jul nästa lördag.. men de känns inte som de!


Men jag har funderat på hur jag ska få flera läsare och flera som kommenterar? :)

Har du  någon bra idé? Eller är det något du önskar att jag skriver om?

Du kan sprida vidare min blogg oxå! :) berätta om den för andra!


Skriv gärna en kommentar eller en fråga och så! bara att skriva på vad Du vill o känner för! :)

Yesbox! men de blir inga bilder ikväll, men i morrn kanske! :) får se va jag hinner!

Men nu ska jag gå och lägga mig tror jag, så vi höres i morrn bloggisar :D


 

En bild jag tog nu i höstas!!

 

Puss puss <33


Puss puss <3







Av Victoria - 15 december 2011 08:20

Godmorgon bloggisar! :D


Hann inte att blogga i morrse.. Så jag gör de nu!

Jag sitter just nu i datasalen tsm med min klass, vi har hälsopedagogik!

De är dock inte det rligaste ämnet, men de får gå! Vi får sluta den här lektionen en halvtimme

tidigare för att läraren ska iväg! Så de är ju ändå bra ;)

Har du sovit gott föresten? :)

De har jag gjort inatt, eller sådär iallafall!

Men jag gick o la mig ganska sent.. Jag och pappa satt uppe och såg

The Fast And The Furious: Tokyo Drift!

As bra film, men konstigt att han som dör är med i en senare film sen :p haha fail!

Men älskar dom filmerna iallafall, plus att de var en av dom filmerna jag och Andreas såg hemma

hos mig bland dom första kvällarna! :D haha, mysigt!

Tog lite nya bilder i morrse som jag lägger upp sen ikväll!

Men de får bli sen senare! Slutar vid tjugo i två idag!


Nej men nu måstejag dra och jobba lite i en halvtimme :)


 

Pussvaa <3




Presentation


Hejj!
Jag är en glad tjej på 17 sommrar.
Jag lever livet på Gotland.
Går Vård & Omsorg på Säve.
I bloggen så kommer jag skriva om min vardag.
Är det något du undrar över så får du fråga! :)
Puss & Kram

Fråga mig

7 besvarade frågor

Hur mycket är klockan? :)

Omröstning

Har du läst min Sex & Kärleksblogg? :)
 Ja :)
 Nej :)
 Visste inte att du hade en! :p

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Testa ditt BMI!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards